Мета дисципліни - надати здобувачам
освіти глибокі теоретичні знання та практичні навички для управління асортиментом та
якістю товарів, системного підходу до
пізнання товарів, предмету товарознавства як наукової дисципліни, знання
основних категорій, понять, принципів та методів теоретичного товарознавства, а
також оволодіння загальними методами дослідження товарів.
Основним завданням навчальної дисципліни є споживна вартість та споживна цінність товарів, теоретична та практична підготовка здобувачів освіти до діяльності в сфері підприємництва, торгівлі та біржової діяльності.
Предметом дисципліни виступають показники якості та методи їх визначення, закономірності появи дефектів, специфічних для кожної групи товарів, та способи їх усунення, методи пакування та зберігання продукції.
Об’єктом є продовольчі і непродовольчі товари та їх товарознавчі аспекти.
Вивчення дисципліни «Теоретичні основи товарознавства» передбачає набуття здобувачами освіти програмних компетентностей, а саме:
Ø Загальних компетентностей:
- здатність до оцінки та аналізу соціально-економічних процесів і явищ, до використання економічних знань у професійній діяльності;
- здатність працювати з інформацією, у тому числі у глобальних комп’ютерних мережах;
- уміння працювати у колективі та в команді;
- здатність працювати самостійно та автономно;
- здатність займати активну життєву позицію та розвивати лідерські якості;
- здатність до навчання;
- здатність формувати нові ідеї (креативність).
Ø Спеціальних компетентностей:
- здатність обирати та використовувати відповідні методи, інструментарій для обґрунтування рішень щодо створення і функціонування підприємницьких, торговельних, біржових структур;
- здатність здійснювати ідентифікацію товарів;
- здатність формувати і здійснювати ефективну закупівельну діяльність;
- здатність визначати критерії формування товарного асортименту;
- знання і розуміння нормативно-правового регулювання у сфері підприємницької, торговельної і біржової діяльності;
- здатність до втілення заходів, спрямованих на забезпечення ефективності технології торговельних процесів;
- здатність до організації торгівлі, підприємницької та біржової діяльності;
- вміння визначати відповідність якості товарів, тари, послуг вимогам законодавчо-правових актів;
- здатність здійснювати контроль за виконанням договорів, угод, контрактів;
- здатність ефективно контролювати дотримання правил торгівлі, зберігання товарів;
- здатність формувати інформаційне середовище щодо якості і безпечності товарів, товарної асортиментної структури, правого поля здійснення торговельно-технологічних процесів.
- Teacher: Валентина Вдович